Marieke-in-Rhode-Island.reismee.nl

Inpakken en wegwezen

Hai iedereen,

Dit is de eerste weblog die ik ooit heb geschreven en dit is tevens de eerste keer dat ik voor zo'n lange tijd op reis ga. Met een goed doel: ik kom veel wijzer terug!

Ik ben druk bezig vandaag met m'n koffers inpakken en de laatste dingen voor vertrek te regelen. Dan is het morgenochtend toch echt zo ver: ik vertrek naar Amerika! En wel om 10 voor half twee. Samen met twee andere studiegenoten zit ik in het vliegtuig. We zullen een tussenlanding maken in Reykjavik, waar we voor anderhalf uur het prachtige IJsland mogen aanschouwen. Daarna op naar een ander vliegtuig, waar we ons de rest van de vliegreis in onze stoelen kunnen nestelen.

Erg bedankt voor de aandenkens aan Holland, die ik afgelopen zondag heb gekregen! Ik zal ze meenemen en laten zien:D

Voor nu laat ik het hier even bij en ga verder met m'n voorbereidingen. Jullie horen nog van me!

Reacties

Reacties

Mark

Verhaaltjes lezen van Mariekje :D Leuk leuk leuk. Wel je blog elke 2 weken ofzo updaten he ^^. En we gaan Skypen voor het leven.

Anneke

Lieve Marieke,
Heel veel succes gewenst met dit avontuur.
Een goede reis morgen. Ik zal je volgen op je blog.
Kom gezond weer terug.
Liefs,
Anneke

Esther

Ik ga je volgen hoor! Heel veel plezier en voor nu sterkte toegewenst, hartstikke spannnend die last minute stress en natuurlijk het afscheid nemen van iedereen!

Suzan

hai Marieke
Veel plezier buurmeisje. Kom inderdaad wijzer, maar vooral heelhuids terug a.u.b. Ik zal af en toe wel eens kijken wat je allemaal doet. Maak er gewoon iets moois van.

Yvonne

Ik ga deze site goed in de gaten houden! En natuurlijk verwacht ik heel veel updates!!

Lisa

goede reis Marieke :D ik ga je blog zeker volgen! x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!